Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: prawo lub administracja
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office
Wymagania inne:
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:a) wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjneb) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych),c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) nieposzlakowana opinia,f) znajomość przepisów dotyczących egzekucji administracyjnej, ordynacji podatkowej oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,g) znajomość obsługi komputera (m.in. MS Office, w tym Excel).2. Wymagania dodatkowe:a) znajomość i umiejętność stosowania przepisów o funkcjonowaniu samorządu terytorialnego, egzekucji administracyjnejb) doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z windykacją w administracji publicznej,c) umiejętność redagowania pism urzędowych, dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,d) umiejętność logicznego myślenia, wysławiania się i słuchania, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, kreatywność, sumienność, rzetelność, umiejętność dostosowywania się do zmieniającej sytuacji, sprawna organizacja przedsięwzięć
Leszno
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:
- wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia w zakresie windykacji,- dodatek za wysługę lat (5 - 20% wynagrodzenia zasadniczego) uzależniony od posiadanego stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe,
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie