1. przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz prowadzenie dokumentacji toczących się postępowań, celem wyłonienia wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2. uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, współpraca z innymi członkami komisji; 3. nadzór nad zamówieniami poniżej progu przetargowego, weryfikacja wniosków zakupowych komórek organizacyjnych i określanie odpowiednich trybów postępowań zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem wewnętrznym Zakładu; 4. prowadzenie ewidencji zamówień publicznych; 5. przygotowywanie planu zamówień, sprawozdań z udzielanych zamówień publicznych, w tym rocznego sprawozdania do Urzędu Zamówień Publicznych o udzielonych zamówień6. przygotowywanie umów cywilno-prawnych
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:[Inne] : 1.posiada wykształcenie wyższe preferowane na kierunkach: zamówienia publiczne, prawo, administracja,2.bardzo dobrze zna ustawę Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia wykonawcze i inne wytyczne w tym zakresie, a także potrafi je stosować w praktyce (warunek bezwzględny), 3.posiada doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Miejsce pracy:Śrem
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 7 000 PLN