- Weryfikacja kryterium uczestnictwa w danym przetargu oraz szczegółowa analiza dokumentacji i przetargowej- Sumienne i dokładne przygotowywanie pełnej dokumentacji formalnej niezbędnej do wzięcia udziału w przetargach oraz zapytaniach ofertowych, w tym dbałość o terminowe składanie ofert- Pomoc w prowadzeniu czynności w zakresie zapewnienia gwarancji bankowych, wadium, ubezpieczeń na etapie ofertowania- Monitorowanie obiegu dokumentacji formalnej m.in. umów przetargowych, umów konsorcjum, umów z podwykonawcami i projektantami w trakcie procedury przetargowej- Prowadzenie korespondencji z zamawiającym- Prowadzenie korespondencji i współpraca z pracownikami firmy w zakresie toczących się postępowań- Przygotowanie niezbędnych dokumentów do zawarcia umowy przetargowej- Pilnowanie okresów ważności dokumentów i złożonych ofert- Archiwizacja dokumentacji przetargowej- Ciągłe doskonalenie w zakresie zmian dotyczących Ustawy Prawo Zamówień Publicznych- Sporządzanie raportów i zestawień
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:Doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w dziale przetargów lub administracji związanej z zamówieniami publicznymi lub brak doświadczenia.Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, skrupulatność i dbałość o szczegóły, Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel, Outlook), chęci uczenia się i zdobywana nowych doświadczeń. Lojalność oraz zaangażowanie w osiąganiu wyznaczonego celu.Znajomość Ustawy o Zamówieniach Publicznych, procedur przetargowych oraz umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem.
Miejsce pracy:Leszno
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 do 5 500 PLN