Powiatowy Zarząd Dróg w Śremie
Referent do spraw administracji
Miejsce pracy: Śrem
Numer: StPr/25/0278
prowadzenie sekretariatu; administrowanie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami będącymi w zarządzie PZD (naliczanie podatku od nieruchomości, naliczanie trwałego zarządu, naliczanie opłaty środowiskowej, sporządzanie sprawozdań o wytwarzanych odpadach i gospodarowaniu odpadami (BDO); organizowanie przeglądów: technicznych, kominiarskich oraz instalacji gazowej budynku PZD; sporządzanie dokumentacji związanej z kontrolą zarządczą; naliczanie amortyzacji oraz ewidencji środków trwałych; ewidencja urlopów oraz czasu pracy pracowników; nadzór nad sprawami związanymi z administrowaniem budynku będącego w zarządzie PZD; prowadzenie ewidencji wyposażenia PZD; przeprowadzenie inwentury rocznej oraz sporządzanie dokumentacji.SZCZEGÓŁY: http://pzd.srem.biuletyn.net/?bip=2&cid=1131&id=1474
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera
Wymagania inne: Miejsce pracy:Śrem
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie